Παρασκευή 14 Μαΐου 2010

Α οπως ΑΓΑΠΗ

Πόσο όμορφο, πόσο ανθρώπινο...
Εκεί είναι μάτια μου δίπλα σου,
ακόμα κι αν σας χωρίζουν πόλεις,
σύνορα, νύχτες, μέρες, στιγμές ή αιώνες.
Εκεί είναι.
Δεν πεθαίνει η αγάπη καρδιά μου,
όταν είναι αληθινή.
Μέχρι να την κάνω στα θυμαράκια,
θα το φωνάζω κάποιος λογικός θα με ακούσει.
Εκεί είναι ότι φαντάζει και ανασαίνει ως αληθινό,
δεν χάνεται.
Απομονώνεται ψάχνεται και επιστρέφει.
Αν όχι ήταν λίγη η αγάπη,
δακρυσμένη η ειλικρίνειά της,
σπασμένα τα όνειρά της από την αρχή.
Κάνε όνειρα.
Κάποιος μου στέρησε κάποτε αυτό το δικαίωμα.
Αλλά συνέχισα να κάνω.
ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΑΚΡΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΝΟ.
Δεν είμαστε μεγαλόκαρδοι όλοι.
Ούτε σέρνουμε τις ίδιες ευαισθησίες.
Χαμογέλα.
Οι αποστάσεις δεν υπάρχουν.
Εμείς τις δημιουργούμε.
Κάποτε μου είπαν πως η απόρριψη ή η φυγή
δεν είναι πάντα αυτό που φαίνεται.
Πολλοί φοβούνται τα έντονα συναισθήματα.
Προτιμούν την χλιαρότητα μιάς θαμπής καθημερινότητας
γεννιούνται και πεθαίνουν εκεί.
Κάποιος μου έμαθε να είμαι συγκεκριμένη.
Οι μεγάλες αγάπες δεν πεθαίνουν αγάπη μου.
Εμείς πεθαίνουμε.
Περνώντας σε άλλες διαστάσεις.
Κι αυτές μαζί.
Σαν κάτι γήινα δώρα που λαχταράνε αιώνιους έναστρους ουρανούς,
σαν κι αυτόν που συχνά γράφουμε εδώ,
εμείς τις φωτεινές ευχές μας.
Χθες κύτταξα ψηλά,
είδα λίγα άστρα,
βαριά σύννεφα,
κουρασμένες ελπίδες.
Αγάπησα και τους εχθρούς μου χθες βραδάκι.
Εκεί στη βεράντα που κουρνιάζω και ξαπλωμένη κυττώ ψηλά,
γνωρίζοντας εμένα τους φόβους τα πάθη τα γέλια τις χαρές τα όνειρα.
Φαινομενικά ήμουν μόνη.
Αλλά δίπλα μου είχα όλους αυτούς αυτές που καθημερινά ομορφαίνουν τη ζωή
με το κελαρυστό γέλιο τις ατάκες, τις γκάφες, τα κοινά οράματα, τις φάρσες
και τις μικρές στιγμές που μοιραζόμαστε.
Αληθινό είναι αυτό που είναι κοντά σου.
Που φεύγει.
Αλλά επιστρέφει.
Αληθινό είναι το χέρι που κρατάς,
το στόμα που φιλάς
το βλέμμα που ατενίζεις.
Αληθινό είναι το χάδι που στολίζει την αφή σου.
Πέτα το ψέμα.
Ταξίδεψε στο φως.
Οποιος αγαπάει δεν χάνεται.
Αν χαθεί, καλή του ώρα.
Στο βαθμό που γνωρίζετε την αγάπη γίνεστε η αγάπη!
Η αγάπη είναι κάτι παραπάνω από ένα συναίσθημα!
Είναι μία φυσική δύναμη και πρέπει συνεπώς να περικλείει την αλήθεια.

7 σχόλια:

  1. Εγκλωβισμένος.
    Γειά,νομίζω πως οχι!!!!
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πρόσεξα πως δεν μιλάς για Έρωτα.
    Ούτε καν για έρωτα!
    Μιλάς συχνά για αγάπη όμως...
    Μόλις είχα μια απορία.
    Πόσων χρονών να είσαι.
    Κοίταξα στο profile σου.
    33!
    Στα 33, σταυρώθηκε η Αγάπη.

    Όμορφη μέρα να έχεις Άννα.
    ...Όμορφα ταξίδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑ.
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. γεια σου Αννούλα! εύχομαι να είσαι καλά, να αγαπάς και να σ' αγαπούν. ωραία όσα λες για την αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΠΕΡΑΣΜΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΩ ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ.
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.
    ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πασχαλινές δέξου ευχές, απο τη καρδια βγαλμένες, ολες οι μέρες της ζωής σου να΄ναι αναστημένες!
    ΚΑΛH ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.
    ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΣ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ:(ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

εδώ τα διαβολοσχόλια σας